maandag 27 maart 2017

Einde badminton seizoen 2016-2017

Afgelopen zaterdag is het herenteam van BC Eefde uit eten geweest in Deventer. Dit is een jaarlijks terugkerende traditie om het einde van het competitie seizoen te vieren. Het herenteam bestaande uit, Ton, Dennis, Bart en ondergetekende lieten het zich goed smaken.
Ik heb tevens afscheid genomen van het herenteam en het spelen met  de bijbehorende competitie. In het verlengde hiervan heb ik tevens mijn lidmaatschap bij BC Eefde beĆ«indigd.
Voornaamste reden is dat ik een tijdje geleden de keuze heb gemaakt om mij meer te focussen op het geven van trainingen. Door mij afwezigheid gedurende traingen van mijn team heb ik het gevoel dat het team dit geen goed doet. De overige teamleden krijgen niet de kans om samen met mij te trainen. Ik kan mij voorstellen dat zij zich geremd voelen in de ontwikkeling van hun prestaties, maar ook in de ontwikkeling van het team gevoel. Ik kwam alleen maar opdraven op het moment dat er een competitiewedstrijd moest worden. Dit was voor mij als trainer niet meer te verenigen. Om je optimaal te kunnen voorbereiden moet je er zelf zoveel mogelijk zijn.
Ik dank BC Eefde voor de afgelopen jaren om een onderdeel te zijn geweest van een geweldige vereniging waarbij plezier in het spelletje voorop staat.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen