vrijdag 2 september 2016

Start seizoen 2016-2017 met nieuwe ontwikkelingen.

Het is gedaan met het luie leven. Vanaf nu zal er weer optimaal gepresteerd moeten gaan worden. Dit zal voor een behoorlijk aantal mensen gelden. Ik ben zelf gedurende de zomer maanden behoorlijk in de sport actief bezig geweest. Ondanks een vervelende en lastige blessure ( irritatie aan het z.g. Fibula-kopje) heb ik toch een behoorlijk aantal trainingsuren op de baan kunnen maken. Deze trainingsuren zijn vooral bedoeld met het oog op het komend EK Para-badminton. Dit EK zal in de periode van 25 t/m 30 oktober worden gespeeld in Beek ( LB).

Ook zijn de trainingen bij de meeste verenigingen inmiddels weer begonnen. De komende week zal ik de trainingen weer gaan opstarten bij de BC Yapton ( Eibergen) en HBC ( Hengelo gld).
Het zit erin dat de badminton vereniging uit Lochem ( BC Lochem) mij gaat aantrekken als trainer voor zowel de jeugd als de senioren. Deze vereniging kwam ernstig in de problemen door het wegvallen van hun huidige trainer. Ik werd door diverse mensen al gepolst of ik interesse zou hebben om de trainingen over te nemen. Voor de volgende week staat bij deze vereniging een soort trial training gepland. Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop dat dit wederzijds is. Na volgende week weet ik of ik de rest van het seizoen kan volmaken.

Verder staat ook weer het eerste toernooi op het programma. Op zondag 4 september 2016 zal ik samen met mijn dubbelpartner, Bas den Turck, deelnemen aan het start-up toernooi in Bavel. Dit toernooi wordt georganiseerd door BC de Zwaluwen uit Bavel. Het zal een toernooi worden waarbij ons het vuur aan de schenen gelegd zal worden, maar is voor ons een mooie voorbereiding op het komend EK Para-Badminton.

Hier de link waar de standen op vermeld gaan worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen