zondag 4 september 2016

Goede start van het seizoen en het smaakt naar meer...

Vandaag een toernooi gespeeld in Bavel, Door de betreffende clubs werd hier het Start-Up toernooi georganiseerd. In het heren enkel ben ik in 3 games ten onder gegaan. Uitslag laatste game 22-20, Ik speelde tegen een jonge speler die normaal gesproken uitkomt in de reguliere 2e klasse. Ik was tevreden over mijn spel, ik wist het spel goed te spreiden en meer aanvallend te spelen.
In het herendubbel heb ik samen met Bas Den Turck de 2e plaats weten te bemachtigen. Aantal aanmeldingen was niet veel, maar voor ons een mooie en waardevolle aanloop na mogelijk meer. Een mooie geldprijs viel ons ten deel.
Aantal foto's van de prijsuitreiking. Foto's zijn gemaakt door Marcel Heijblom.



Misschien ten overvloede, het betrof hier een regulier valide toernooi. Dit was voor ons een voorbereiding op het komende EK ParaBadminton.

Om in de stemming te komen, hier alvast de lijst met de deelnemers.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen