donderdag 12 november 2015

Druk badminton weekend


Voor vrijdag a.s. staat een competitiewedstrijd gepland tegen Yapton BC uit Eibergen. Ik speel met het herenteam van BC Eefde tegen het team die ik op maandag train. Het wordt dan een wedstrijd waarbij een 2e plek te verdienen is. Zal af en toe moeilijk worden om met twee petten op deze wedstrijd te beleven dan wel te ervaren. Jullie worden op de hoogte gehouden van de afloop van deze strijd.
Hier de link waarbij de stand van deze twee teams te zien is. Yapton BC - BC Eefde.


De volgende dag, zaterdag 14 november, staat weer een Para_Badminton toernooi in Limburg gepland. Ditmaal moeten wij afreizen naar Gronsveld. In sporthal " "t Vroendel" zal de strijd om de ere plekken weer gaan losbarsten.
Ik heb mij ingeschreven in zowel het herenenkel als het herendubbel. In het herendubbel speel ik weer met Bas den Turck. Via deze link zal de stand regelmatig worden bijgewerkt. RCW Limburg.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen