zaterdag 17 oktober 2015

1e reguliere wedstrijd van het seizoen

Gisteren heb ik mijn eerste reguliere badmintonwedstrijd van het seizoen gespeeld. Het kwam er eerst niet van doordat ik, of een cursus had of andere verplichtingen had. Maar, vrijdag 16 oktober, was het dan eindelijk zo ver.
De wedstrijd was tegen het herenteam van BC Rianto uit Zutphen.
Ook ik speelde mijn enkel weer eens zeer lange tijd op een heel veld. Het viel in eerste instantie niet mee, maar ik begon gedurende de wedstrijd redelijk vat te krijgen op het spel. Ik speelde met een nieuwe en strakke bespanning en was benieuwd of de combinatie met deze bespanning ( aantal kg) met de Yonex Voltric 70 E-tune de juiste keus was. Ik kan zeggen dat dit een juiste keus is geweest.
Ik heb weliswaar mijn enkel niet gewonnen ( 3 sets ) alsmede de beide dubbels, maar ik kan terug kijken op een prima speelavond.


Ik liet zelfs 2 spelers van BC Rianto versteld staan van mijn spel. Deze spelers ken ik al langer en speel normaal gesproken ook bij een andere vereniging met hen. Zij gaven aan dat ik letter en figuurlijk behoorlijke sprongen had gemaakt in de ontwikkeling van vooral het enkelspel. Zij waren verrast over de wijze hoe ik mij over het veld bewoog.
Goed om te horen en op naar de volgende wedstrijd/toernooi.



Hier is het overzicht van de mannencompetitie Regio Oost.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen