vrijdag 11 september 2015

Update WK Para-Badminton Stoke Mandeville 2015 ( 2)


De tweede speeldag zit er bijna weer op. Voor mij in ieder geval wel. Ik heb zojuist een herendubbel gespeeld met een voor mij onbekend Pool, genaamd Dariusz Supel. Onze eerste wedstrijd was tegen een duo die als sterk te boek stond. Dit bleek in het verloop van de wedstrijd. Wij konden prima tegenstand bieden. Helaas speelde de onbekendheid van ons, als koppel, ons parten. Af en toe liepen wij elkaar in de weg. Maar gezien de omstandigheden hebben wij het niet slecht gedaan. We verloren weliswaar in 2 sets,maar dit geeft ons hoop voor de dag van morgen. Boven verwachting mogen wij dan ook nog aantreden voor onze 2e wedstrijd .

Ik wil nog even terugkomen op de dag van gisteren.
laat op de avond speelden Megan Hollander en ik nog een mix-dubbel. Ondanks dat het steeds beter begon te lopen verloren wij van het sterkte koppel uit India. In deze wedstrijd bleek maar weer eens dat het erg lastig is om tegen een koppel te spelen die wel beschikt over voldoende goede knieƫn. Doordat het spelletje bijzonder snel over en weer ging, kwam ik, ondergetekende, veel loopvermogen te kort.

Als laatste wil ik eindigen met de eerste wedstrijd van vanochtend. Ik speelde tegen Daniel Bethell, de huidige Europees kampioen en de de als eerst geplaatste. Hier hoef ik weinig woorden aan vuil te maken, n.l. hij liet geen spaan van mij heel ( 21-2 en 21-0). Hij was te sterk en ik had geen antwoord op zijn slagen en alles wat daarmee samenhing. Kortom, uithuilen en opnieuw beginnen.

Rest mij nog aan te geven dat ik weer bijzonder veel leer gedurende dit toernooi en ondanks de verlies partijen leuke wedstrijden heb gespeeld.
Ook heb ik een tweede speler gespot dit speelt met een z.g. 'Blade". Dit is een jonge speler uit Japan en speelt met een "Blade" van de concurrent.




Ik zal morgen nog een herendubbel spelen.
Wordt vervolgd.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen