zondag 19 juli 2015

Door BC Yapton aangesteld als trainer voor het nieuwe seizoen.

Het bestuur en een aantal spelers hebben de afgelopen tijd gesprekken gevoerd om mij als trainer binnen te halen. Nadat ik een keer op hun speelavond aanwezig was en afgelopen week een definitief gesprek heb gevoerd, kan ik mededelen dat ik per ingaande van het nieuwe seizoen trainer ben van BC Yapton uit Eibergen.
Ik heb er zzin en wil aan het eind van het seizoen een goed en degelijk resultaat hebben neergezet.

B.C. Yapton (opgericht 28 september 1981) is de badmintonvereniging in Eibergen (Gem. Berkelland.). De vereniging heeft een prestatie-(competitie), een recreatie- en een jeugdafdeling. Voor de senioren en de jeugdspelers zijn er bij de vereniging mogelijkheden om in teamverband wedstrijden te spelen, maar ook, samen met enthousiaste sporters, recreatief een shuttle slaan. De vereniging speelt op dit moment met een senioren team competitie in de Regio Oost van de BNL (Badminton Nederland) en met jeugdteams in de lokale Berkelstreekcompetitie.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen