vrijdag 27 maart 2015

Spanisch Para-Badminton International ( Alcudia) (3)

Dit is het derde verslag van mijn bevindingen gedurende de Spanisch Para-Badminton International in Alcudia. Het is nu vandaag vrijdag 27 maart 2015.

Een lange dag dat was het het vandaag, de eerste echte wedstrijd dag van het toernooi.
Vandaag werd begonnen met de enkels en het gemengddubbel. Ook voor Joey Lie, die uitkomt in de categorie SS6, was het voor de eerste keer dat hij ging meedoen in het internationale geweld. Voor wat mijzelf betreft kan ik het volgende melden. in de poulefase 1 verloren en 1 gewonnen. Ik ging vervolgens door als de nr 2 naar de volgende ronde. Ik kon pas rond 19.30 uur deze tweede ronde spelen en dat ging tegen alle verwachtingen in, bijzonder goed. In 2 sets wist ik de IndiĆ«r, Neeraj George Baby, met prima cijfers aan de kant te zetten. Volgens schema moet ik de volgende dag tegen de regerend Europees kampioen Daniel Bethell spelen. Ik heb gemerkt dat alles mogelijk is, dus waarom zou ik niet van hem kunnen winnen. Het is en blijft een 1/4 finale.
Voor de rest van het Nederlands team zijn dit de volgende berichten:
- Mark Modderman, uitgeschakeld in zijn herenenkel, categorie SU5
- Joey Lie, uitgeschakeld in de herenenkel, categorie SS6 ( voor het eerst meespelend in een internationaal toernooi!!)
- Jordy Brouwer, staat morgen in de halve finale, categorie WH2

Voor de uitslagen van vandaag, klik op deze link.

Wordt vervolgd.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen