maandag 23 maart 2015

Het kan gaan beginnen, maar.......

Zo, alles is zo goed als voor elkaar. De koffer is gepakt, kleding voor elkaar, motivatie voor elkaar, er zin in is voor elkaar, maar......
Vannacht reis ik af naar Eindhoven Airport, hier zal ik rest van de Nederlandse ploeg ontmoeten om vanaf daar gezamenlijk af te reizen naar Palma de Mallorca. Hier gaan wij deelnemen aan de Spanisch Para-Badminton International.
Via deze weblog zal ik regelmatig een update geven van de ontwikkelingen en gebeurtenissen.

Alleen ik moet even een vette onvoldoende geven aan de pakketbezorgdienst van PostNL. Er werden afgelopen vrijdag bij de pakketdienst een tweetal rackets afgeleverd, met mij als ontvanger. Ik kreeg van PostNL afgelopen zaterdag een mail, met het bijbehorende track en trace nummer, dat zij de volgende dag het pakketje af zouden leveren. Ik snap dat er op zondag niet bezorgd kan worden, dus ik ging ervan uit dat dit maandag, vandaag dus, zou gaan gebeuren. wat schetste mijn verbazing toen ik de PostNL app weer bekeek, de bezorgdag was veranderd van maandag, naar dinsdag 24 maart 2015 en wel tussen 08.30 uur en 20.30 uur.
Nadat ik de "klantenservice" van PostNL had gebeld en hen de vraag had gesteld, waarom mijn pakket vandaag niet bezorgd kon worden, antwoorden zij: " U kunt helemaal geen bericht van PostNL met een bijbehorend track en trace nummer  hebben ontvangen. Het pakketje is nog helemaal niet aangeboden aan het sorteercentrum, dus hoe U aan het nummer komt, is ons een raadsel" Daar viel overigens niet tegen op te praten. Alsof ik zelf een nummer had gegenereerd.
Maar goed, ik ben hier niet verder mee gekomen. Het was alsof ik tegen een stuk beton aan stond te praten.
Kortom, ik heb geen rackets mogen ontvangen die speciaal voor dit toernooi waren geprepareerd. Ik heb nu wel even een stuk frustratie van mij afgeschreven.
Ik ga gewoon met de rackets die ik nog wel heb, de strijd in Spanje aan. En laat ze allemaal maar komen. Ik lust ze rauw.
Wordt vervolgd.




1 opmerking:

  1. Ook met je "oude" rackets vreet je ze toch op, die tegenstanders.... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen