maandag 30 maart 2015

Final update Spanisch Para-Badminton International ( Alcudia) (6)

Dit is het zesde en laatste verslag van mijn bevindingen gedurende de Spanisch Para-Badminton International in Alcudia. Het is nu maandag 30 maart 2015.

Ik wil als eerste de mensen/bedrijven/instellingen bedanken die het mij mogelijk hebben gemaakt aan dit internationale toernooi deel te nemen.
Op de eerste plaats noem ik mijn gezin. Zonder de steun van mijn vrouw en kinderen zou ik dit nooit allemaal gerealiseerd kunnen hebben.

Verder bedank ik, Fleet-Nederland, Otto Bock Benelux, Fit sportbalsem, De Hoogstraat Orthopedie techniek, Foot Connection, Badminton Nederland, Reek den Heyer, Frits Haakmat, voor de steun op hun vakgebied. Het is onmogelijk zonder de steun van dergelijke instellingen, Topsport te bedrijven. Nogmaals mijn dank voor jullie steun hierin!!

Verder zijn er gedurende dit toernooi veel foto's en video opnamen gemaakt. Ik wil jullie hierin graag  deelgenoot van maken en jullie in de sfeer die wij hier in Port D'Alcudia hebben gevoeld en ervaren. Ik zal regelmatig dit foto/video album van diverse updates voorzien.

Hier de link naar het fotoalbum.

Link naar het videoalbum.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen