maandag 16 maart 2015

47e Koekstad toernooi Deventer 2015

Deventer, 15 maart 2015, sporthal "De Kroon" aan de Koningin Wilhelminalaan 11, was afgelopen zondag het strijd toneel van het 47e Koekstad toernooi. Dit toernooi werd georganiseerd door BC IJsselstad.
Dit jaar had ik mij ingeschreven in het herenenkel en het gemengddubbel, categorie 9. In het gemengddubbel speelde ik met Laura Hulshof, jeugdig talent van Flash Vorden.
Dit toernooi was voor mij een soort voorbereiding op het toernooi die wij met het Nederlands team in Spanje gaan spelen.
Voor wat betreft mijn enkelspel kan ik kort zijn, helaas was het een afvalsysteem en ik verloor in 2 sets. Heb ik er wat aan gehad? Ja, doordat ik gedurende de 2 sets constant onder druk stond, wilde ik toch ondanks deze druk, de shuttles op de plekken neerleggen die ik graag wilde. Ik kreeg het wel voor elkaar om dit zoveel mogelijk te doen, zo gauw ik maar even onder de druk vandaan kon komen, profiteerde ik maximaal door gelijk een punt te maken.
In het gemengddubbel speelde ik voor de 2e keer met Laura Hulshof. Wedstrijden goed gespeeld, ging beter dan dat het de week ervoor ging. Ondanks dat resultaat werden wij helaas 2e in de poule. De beide nummer 1 speelden de finale wedstrijd.
Op naar het volgende toernooi in Delft. Dit toernooi zal op zaterdag 21 maart door Redeoss worden georganiseerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen