maandag 23 februari 2015

Sport verkiezing gemeente Lochem 2014

De Sportraad Lochem organiseert sinds 2012 jaarlijks weer de Sportverkiezingen voor de Sport-(man, vrouw, ploeg, talent en jeugdsportploeg)  en reikt de bijbehorende prijzen uit. De prijsuitreiking over de in 2014 geleverde prestaties vindt op vrijdag 6 maart 2015 plaats.
Van de sportverkiezingen gaat een enorme sportstimulerende werking uit, met name voor de breedtesport in de gemeente Lochem. Elk jaar worden een groot aantal sporters in beeld gebracht die mogelijk in aanmerking komen voor een Sportprijs.

Een aantal weken geleden ben ik gevraagd door de organisatie of ik het leuk zou vinden om ook een prijs uit te reiken. Met dit verzoek was ik bijzonder vereerd en heb toegezegd dat ik hier mijn medewerking aan zou verlenen.

Ik heb te horen gekregen dat ik de publieksprijs mag gaan uitreiken. Er zal een officieel persbericht naar de diverse media worden verzonden met het o.a., het onderstaand bericht:

"Tot en met woensdag 4 maart kan er gestemd worden op de publieksprijs. Aan het einde van de avond zal blade badmintonspeler Eddy Boerman, lid van BC Eefde, onthullen wie met de publieksprijs 2014 naar huis mag gaan. Eddy zal op deze avond zelf ook iets toelichten over het spelen met blades en hoe zijn carrière eruit ziet als badmintonspeler. De organisatie voelt zich vereerd dat Eddy op deze avond aanwezig wil zijn. Omdat hij net niet in de gemeente Lochem woonachtig is kwam hij helaas niet in aanmerking om voorgedragen te worden voor de titel van SportMan. Echter heeft hij het afgelopen jaar wel bijzondere prestaties neergezet in zijn sport. Hierover zal hij op de avond zelf kort meer vertellen."


Voor degene die nog niet hebben gestemd, is hier de link naar de betreffende site. Laat hier jouw stem achter en stem op de publieksprijs!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen