zaterdag 17 januari 2015

Week met volop nieuws

Zaterdag 10 januari 2015:
Tijdens het toernooi in Utrecht te horen gekregen dat ik wordt uitgenodigd om deel te nemen aan de Spanisch Para-Badminton International. Dit toernooi wordt gespeeld van 25 maart t/m 29 maart 2015 in Alcudia ( Mallorca).
Gedurende het toernooi werd ik geveld door de griep. Inmiddels zijn we bijna een week verder en begin ik langzamerhand uit het griepdalletje te klimmen.






Dinsdag 13 januari 2015:
Nadat ik de training bij de Hengelose BC had verzorgd, werd ik verzocht door voorzitter en de TC even bij elkaar te zitten om het e.a. door te spreken. Groot was mijn verbazing dat ik een contract verlenging kreeg aangeboden. Uiteraard heb ik positief op geantwoord. Op dit moment handhaven zich alle teams in hun klasse, waarbij zelfs de mogelijkheid bestaat dat het recreantenteam kampioen kan worden.

Donderdag 15 januari 2015:
Wederom een competitiewedstrijd gespeeld tegen Kwiek BC 2 uit Raalte. Ondanks dat ik niet helemaal fit was, toch maar gespeeld. Laten we zeggen dat wij als team met 6-2 hebben gewonnen. Over mijn eigen spel was ik niet echt tevreden, maar uiteindelijk telt het resultaat.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen