zondag 25 januari 2015

Update week 4

Buiten de voor mij normale wekelijkse activiteiten ( maandag trainen, dinsdag training geven, woensdag trainen, donderdag een rustmoment, vrijdag trainen) kan ik het volgende melden.
Ik train normaal gesproken op de maandag maar 1 uur. In aanloop naar het toernooi in Spanje, ga ik 2 uur achter elkaar trainen. Ik train dan samen met de spelers van het het eerste en tweede team van BC Eefde.
Afgelopen vrijdag weer een competitiewedstrijd gespeeld tegen de koploper BC Flits uit Wierden. Dit keer hoefde ik alleen de dubbel en de mix te spelen. Ik won de herendubbel, helaas lieten wij in de mix een aantal steken vallen waardoor het onmogelijk een achterstand weg te werken. Totaal wonnen wij maar 2 wedstrijden. Eind uitslag was een 6-2 overwinning voor BC Flits.



Zondag weer een ruim 2 uur durende training gehad met een deel van de Nederlandse selectie Aangepast Badminton. Vandaag waren aanwezig, Guus Maassen, Jordy Brouwer, Willy Slieker, Leen van de Toorn, Megan Hollander, Annie van Daal en ondergetekende.
Vandaag een redelijke intensieve training gehad, de uren waren dan ook sneller voorbij dan ik had gedacht.
Alles wordt dan in het werk gesteld om ons zo goed mogelijk voor te bereiden op het toernooi in Spanje.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen