donderdag 8 januari 2015

Badmintonfoto van het jaar 2014.

Ik heb via de site van "Ik hou van Badminton" een foto ingestuurd die gaat meedingen naar de Badmintonfoto van het jaar 2014.
Ik hoop dat jullie je stem laten horen. Het gaat om de foto waarbij een aantal spelers hebben meegedaan aan het Serious Request 2014. Zij hebben gedurende 24 uur het mooie spelletje badminton gespeeld voor het goede doel. Zij hebben voor een totaal bedrag van meer dan 825 euro opgehaald.

Overigens behoorde ik niet tot de spelers die 24 uur lang hebben gespeeld. Ik heb op de zaterdag een donatie gedaan en een uurtje meegespeeld voor de mentale ondersteuning en de waardering voor het goede doel.

Hier de link naar de foto. Door naar deze foto te gaan, kun je hem "liken". Het aantal Likes wordt bij elkaar opgeteld, hierdoor ontstaat een winnaar.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen