zondag 9 november 2014

Update badminton activiteiten ( week 45)

Hier weer een korte update van de activiteiten en gebeurtenissen van de afgelopen week.
Ik zal niet in herhaling vallen, m.b.t. de activiteiten die elke week weer hetzelfde zijn. Ik zal mij beperken tot de veranderingen, dan wel de bijzondere gebeurtenissen.

Op donderdag 6 november speelden wij eindelijk onze 3e competitiewedstrijd. BC IJsselstad 6 uit Deventer waren dit keer onze tegenstanders. Onze 1e heer en tevens mijn dubbelpartner viel met een enkel blessure uit. In zijn eerste partij klapte zijn enkel dubbel. Hierdoor was hij genoodzaakt deze partij op te geven. Dit was bijzonder vervelend, temeer omdat ik nog nooit met de andere heer had samen gespeeld. Ik verloor helaas mijn beide partijen ( herendubbel en het gemengddubbel). Om een lang verhaal kort te maken. De eind uitslag van deze wedstrijd was een verdiende 4-4 gelijkspel. Met deze uitslag waren de beide partijen het er wel mee eens.
Onze eerst volgende wedstrijd is in Wierden, tegen de plaatselijke BC Flits.

Op zondag 9 november trainde ik weer met het Nederlands team Aangepast Badminton in het Militair revalidatie centrum "Aardenburg" in Doorn. Hier werden wij in de ochtenduren getraind op slagvastheid en het maken van keuzes tijdens een rally.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen