vrijdag 24 oktober 2014

Open Limburgs Kampioenschap Aangepast Badminton 2014 (OLAK 2014)

Dit weekend, zaterdag 25 en zondag 26 oktober 2014, worden weer de Open Limburgse Kampioenschappen Aangepast Badminton gehouden. De organisatie is in handen van Badminton Nederland Regio Limburg. Op de prachtige locatie van het Sportlandgoed "De Haamen"  in Beek ( Limburg) wordt dit toernooi gehouden.
In de diverse onderdelen zal weer een hevige sportieve strijd losbarsten. Er hebben zich in totaal 54 spelers ingeschreven voor 22 onderdelen. Deze onderdelen zijn verdeeld in: 
ME Rol AME Staan AME Staan BME Rol BVE Rol BZit VEVE Staan BVE Staan A,VE Rol AZit MEMD RolMD StaanVD Staan,VD RolGD RolGD StaanZit dubbel

Ik heb mij ingeschreven voor drie onderdelen, te weten: ME staan A, MD staan en het GD staan. Ik hoop in ieder geval met 3 medailles weer huiswaarts te gaan. Ben alleen benieuwd naar de kleur. 
Ik zal proberen tijdens het verloop van het toernooi verslag te doen van de ontwikkelingen.

Via deze link zijn mijn wedstrijden te volgen.

Wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen