zaterdag 25 oktober 2014

1e dag OLAK, de eerste gouden plakken zijn binnen.


De kop is er af.
1e dag van de Open Limburgse Kampioenschappen Aangepast Badminton zijn inmiddels achter de rug.
In het gemengd dubbel speel ik normaal gesproken met Carmen van Kester. Helaas is zij door een vervelende blessure minimaal een jaar uitgeschakeld. Ik heb voor dit toernooi Rachel Duijndam bereid gevonden om samen met mij het gemengd dubbel te vormen. Om een lang verhaal kort te maken, alle wedstrijden wisten wij winnend af te sluiten en eindigden hierdoor op een eerste plaats.

In het herendubbel speelde ik met mijn internationale dubbelpartner, de Belgisch international Bob Biesmans. Dit toernooi gebruikten wij om in het spel nog meer aan elkaar te wennen en een aantal technieken uit te proberen. Ook hier was het uiteindelijke resultaat, de eerste plaats.

Vandaag dus 2 gouden plakken weten te scoren.
Morgen, zondag 26 oktober gaat het toernooi verder met alleen nog het enkelspel. Ben benieuwd hoe het e.a. gaat verlopen. In ieder geval heb ik de eerste twee gouden plakken binnen.

Wordt vervolgd.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen