donderdag 4 september 2014

Regio training Oost is van start gegaan.

Vandaag heb ik samen met Andre Bruijsten de eerste regio training van het seizoen gegeven. Deze trainingen worden verzorgd onder de vlag van de Stichting Badminton Promotie Oost. Voor dit seizoen is voor een andere lokatie gekozen, n.l. de Hessenhal in Hoog Keppel.
Met een enthousiaste groepje spelers werden weer de eerste slagen e.d. beoefend. Was weer een leuk en sportief begin met een mooie uitdaging deze groep spelers op een hoger plan proberen te brengen. Er is nog plek voor spelers die een extra training willen hebben om zo hun niveau op een hoger peil willen brengen.


Afgelopen woensdag, 3 september ging ook weer de training bij  de VAS-IJsselstreek, onder leiding van Reek den Heijer weer van start.

Met het oog op het komende EK Aangepast Badminton in Spanje, had ik Jan-Maarten Ten Katen gevraagd om mij gedurende de training onder vuur te nemen. Dit met als doel om mij voor dit EK, messcherp te krijgen. In deze training liet Jan-Maarten mij alle hoeken van het veld zien, op deze manier wist ik wel te wennen aan de snelheid van de shuttle. Ik kon hierdoor meerdere malen de shuttle pareren en plaatsen op de plek die ik graag wilde. Kortom, het was een nuttige training.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen