zaterdag 13 september 2014

European Parabadminton Championships 2014 (4)

Het gehele toernooi is te volgen via de volgende link.

Update

Zaterdag 13 september 2014
Voor mij stond op het programma mijn laatste herendubbel van dit toernooi. In deze wedstrijd ging het nergens meer over, maar wij, Bob Biesmans en ik, waren er wel op gebrand om dit toernooi met een gewonnen wedstrijd af te sluiten.
Wij speelden tegen het Servische/Duitse koppel. Wij begonnen de wedstrijd toch nerveus, maar gedurende de 1e set wisten wij grip op de wedtrijd te krijgen. Bij lukte het nu wel wat mij in de eerdere wedstrijden niet lukte, n.l. de shuttle precies op de lijn neer te leggen.
In de 1e set lieten wij maar 13 punten toe. In de 2e set probeerde het eerder genoemde koppel meer druk te zetten, maar zij kwam uiteindelijk maar tot 17 punten. 
Dus op de laatste wedstrijd van het toernooi konden wij toch een mooie overwinning op onze naam schrijven.
Dus overall kan ik zeggen dat het voor mij een prima toernooi is geweest. Vooral in het enkel zijn toch wel wat verbeterpunten voor de komende trainingen te noteren. Uiteraard zijn deze verbeterpunten ook van toepassing in het dubbelspel. Kortom de komende blijft er wel werk aan de winkel.

Voor de andere teamleden:
- Mark Modderman is in de categorie SU5 inmiddels ook uitgespeeld. Hij heeft in zijn dubbelspel met James Binnie wel de halve finale weten te behalen.
- Voor Jordy Brouwer von Gonzenbach is het toernooi inmiddels ook over.
Voor de uitslagen en de verdeling van de prijzen zal ik morgen het laatste verslag van het toernooi maken.

Ik zal ter illustratie een tweetal foto's bijvoegen. Deze foto's zijn gemaakt door Herbert Rongen.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen