donderdag 11 september 2014

European Parabadminton Championships 2014 (2)

Het gehele toernooi is te volgen via de volgende link.

Update

Donderdag 11 september.
Een herenenkel speelde ik tegen een mij onbekende rus. De eerste set wist ik te winnen doordat ik goed afwisselde met het voor- en achterspel. In de 2e set wist de rus mij meer onder druk te zetten. Ik ging hierdoor kleine fouten maken. Over het algemeen gingen de shuttles net uit. 
In de beslissende 3e set kon ik het niet bolwerken. Ik ging op een gegeven moment tegen mijzelf. Uiteraard kwam dit het spel niet ten goede.
Ik ga proberen mijn 2e wedstrijd wat eerder het initiatief naar mij toe te trekken en het spel wat simpeler houden. Deze 2e wedstrijd zal op vrijdag 12 september worden gespeeld. Tevens zla een begin worden gemaakt met de herendubbels.

Hier de link naar de uitslagen en de rest van de wedstrijden voor komende vrijdag.

Mijn medeteam genoten hebben een wisselend succes:
- Mark Modderman, 2x verloren in zijn enkel
- Jordy Brouwer von Gonzenbach, 2x een winstpartij in zijn gemengd dubbel







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen