woensdag 10 september 2014

European Parabadminton Championships 2014 (1)

Het gehele toernooi is te volgen via de volgende link.



Update
Dinsdag eind van de middag vertrokken vanaf Airport Eindhoven naar Airport Allicante.
Daar door de organisatie keurig opgevangen. Van de luchthaven vervoerd naar ons onderkomen alwaar wij de gehele periode zullen vertoeven. Dit complex kan als een soort Papendal worden vergeleken, niet met zoveel luxe, maar met voldoende mogelijkheden. Nadat wij waren aangekomen, zo rond 22.30 uur was alles al gesloten. Dus nadat wij een beetje waren gesetteld en geacclamatiseerd, legden wij ons te ruste. De volgende morgen werden wij om 08.00 uur weer voor het ontbijt verwacht.
Woensdag, 10 september 2014, 2e dag.
Nadat wij het ontbijt hadden gehad, begaven wij ons voor de training naar het sportcentrum. Dit sportcentrum ligt op 80 meter van ons onderkomen, dus bijzonder ideaal.
Uiteraard was de training weer bijzonder nuttig, met name het wennen aan de beginnende warmte ( bloedhitte) in de zaal. Ook had de zaal een vreemde lichtinval vanaf een luchtkoepel ( bijzonder irritant). Ook was het weer prettig om met mijn dubeelpartner, Bob Biesmans, op de baan te staan.
Nadat ik totaal een kleine 3 uur op de baan had gestaan, vond ik het wel genoeg. Vervolgens een hapje eten en voor de rest van de middag de omgeving mogen verkennen. 
In de avond zal nog de openingsceremonie plaatsvinden. Hoe dit er uit zal komen te zien weet ik natuurlijk nog niet op het moment dat ik deze update aan het typen ben.
Voor zover ik weet begint het toernooi morgen met de mix dubbels. Het verdere programma is tot op heden nog niet bekend. Wachten in spanning af.

Wordt vervolgd






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen