dinsdag 2 september 2014

De eerste reguliere training van het seizoen gehad.

Gisteren, maandag 1 september, was de eerste reguliere training van het seizoen. Dit nieuwe seizoen ga ik mijn competitie wedstrijden spelen bij BC Eefde. Onder het deskundige oog van Frits Haakmaat werden de eerste oefeningen weer afgewerkt. Ik kon merken dat het mij allemaal bijzonder soepel afging. Het heeft toch bijzondere voordelen dat je gedurende de zomermaanden lekker hebt kunnen door trainen. Waar een ander al na een kwartier met de tong op de schoenen liep, draaide ik lekker de oefeningen door zonder een moment van zwakte. Dit gaf mij een lekker gevoel, zeker met het oog op het komend EK Aangepast Badminton.
Wij reizen als team op dinsdag 9 september af. Het toernooi begint zelf op donderdag 11 september.
Ik zeg, laat het EK maar komen!!

Nog even de link waar het EK Aangepast Badminton in Spanje te volgen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen