zaterdag 30 augustus 2014

Verslag Fleet Start-Up toernooi 2014

Vandaag, zaterdag 30 augustus, heb ik mogen meedoen aan het Fleet Start-Up toernooi in Bavel. Ik had mij ingeschreven in de categorieën HE8 en de HD8, met als partner Bram van Broekhoven.
Dit was een mooi moment om alvast warm te draaien voor het EK aangepast Badminton in Spanje.
In mijn enkel speelde ik tegen Dominique van Es. De 1e set liep niet helemaal zoals ik zelf wilde. Ik had het gevoel dat ik teveel tegen mezelf speelde. In de 2e set heb ik een aantal dingen uitgeprobeerd, zoals de shuttles precies op de achterlijn proberen te leggen, de drops niet te scherp willen leggen, maar ook proberen in een vroeg stadium de aanval op te zoeken. Deze 2e set wist ik weliswaar niet winnen, maar ik heb hier uiteindelijk er wel een goed gevoel aan overgehouden.

In het herendubbel speelde ik samen met mijn partner, Bram van Broekhoven, onze wedstrijd tegen het koppel, Bart van Gurp en Tom Timmermans.
Deze wedstrijd was de eerste van de dag. De eerste set verliep echt slecht, alles ging net uit, sloegen te vaak persoonlijke fouten. Kortom, verlies nemen, uithuilen en opnieuw beginnen. De 2e set ging beduidend beter, in het veld begrepen wij elkaar ook beter. De slagen gingen beter en lieten onze tegenstanders eindelijk zweten. Helaas had dit alles niet het gewenste resultaat, maar ondanks alles toch een aantal dingen kunnen uitproberen.


Hier de link naar het fotoalbum van het Fleet Start-up toernooi van 30 augustus 2014.
Dit fotoalbum wordt de komende tijd regelmatig aangevuld met nieuwe foto's. Al deze foto's zijn gemaakt door Edwin Sundermeijer.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen