woensdag 20 augustus 2014

Het EK opwarm toernooi op zaterdag 30 augustus 2014!


Op zaterdag 30 en zondag 31 augustus start het eerste toernooi van het seizoen. Door  BC de Zwaluwen uit Bavel wordt het Fleet Start-Up toernooi georganiseerd. Via de link fleet.start-up-toernooi.nl is het e.a. te volgen.
Via de site van badminton Nederland is het toernooi verloop te volgen.

Dit toernooi is voor mij een mooie opwarmer voor het komend EK Aangepast Badminton in Spanje..
Ik start mijn wedstrijd tegen Dominique van Es in de categorie HE8.
In mijn dubbel speel ik met mijn partner, Bram van Broekhoven, in de categorie HD8 tegen het koppel Bart van Gurp en Tom Timmermans.

Ik hoef niet aan te geven dat "Fleet Nederland" de hoofdsponsor van dit toernooi is. 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen