zaterdag 2 augustus 2014

EK deelname is een feit!!

Vandaag, zaterdag 2 augustus 2014, heb ik van Badminton Nederland een uitnodiging gehad om deel te mogen nemen aan het Europees kampioenschap Aangepast Badminton 2014.
Dit EK wordt gehouden van 09 t/m 14 september in Los Alcazares-Murcia Spanje.
Informatie over de sportaccommodatie is hier te vinden.

Ik zal worden ingeschreven in de categorie SL3, mannenenkel, mannendubbel met als dubbelpartner Bob Biesmans ( BelgiĆ«) en in het gemengddubbel heb ik een "wanted" achter mijn naam staan.

De volledige Nederlandse ploeg zal bestaan uit:
- Jordy Brouwer ( WH2)
       - mannendubbel met Young Chin Mi, Duitsland ( WH1)
       - gemengddubbel met Elke Rongen, Duitsland (WH1)
- Mark Modderman (SU5)
       - mannendubbel met James Binnie, Engeland ( SU5)
       - gemengddubbel, wanted

Ik ben bijzonder blij dat ik door Badminton Nederland voor dit EK ben uitgenodigd. Gelukkig ben ik gedurende de zomer in staat om bij een vereniging toch een aantal "vlieg"uren te maken. Verder ben ik al geruime tijd bezig om mijn sportprothese effectiever te gebruiken, dit gebeurd door middel van gerichte loopoefeningen.
Ik zeg, laat het EK maar komen!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen