zaterdag 7 juni 2014

Sportief Pinksterweekend

Ben net terug van een leuk en sportief badminton toernooi in Best. Door BC Alouette werd het Badmintonplanet Eind-Best toernooi gespeeld. Dit toernooi gesponsord door Badminton Planet is een jaarlijks terugkerend toernooi met bijzonder veel deelnemers. Het toernooi was dan ook vlot volgeboekt.
Ik had mij ingeschreven in de categorie 8. In het herenenkel kwam ik spelers tegen uitkomende in de reguliere 3e en en 4e klasse. Ik wist toch nog in de poulefase 1 partij te winnen. Het toernooi kon voor mij in ieder geval niet meer stuk, de buit had ik binnen.
Helaas was de tegenstand in het herendubbel iets heftiger. Ondanks de goed gespeelde partijen wist ik met mijn gelegenheidspartner geen partij winnend af te sluiten.

Klik hier voor het volledige overzicht.

Op de 1e Pinksterdag krijgen wij de laatste selectietraining van het seizoen voor de kiezen. Ook deze training wordt in de sportzaal van MRC Aardenburg afgewerkt. Annie van Daal ( bondscoach van het Aangepast Badminton) zal ook deze training weer verzorgen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen