woensdag 14 mei 2014

ISBO Speedminto​n Dutch Open 2014

Een weekend lang Speed Badminton in Nederland, het gaat wederom gebeuren, vanaf vrijdag 16 mei zullen de meeste buitenlandse deelnemers in Nederland arriveren. In Grand Hotel Amstelveen overnachten alle deelnemers van de Derde Speedminton® Dutch Open 2014.


Zaterdag 17 mei
Start de Dutch Open met de singles. Van 09:00 uur tot ongeveer 20:00 worden de wedstrijden gespeeld. Tennis en Badminton centrum de Kegel heeft de beschikking over 12 indoor speed badminton velden. Daarbij komt 1 centre court voor de poule wedstrijden en natuurlijk worden hier de finales gespeeld. Dit wordt er vandaag gespeeld:
  • Women singles: tot en met kwartfinale.
    Open division singles: tot en met kwartfinale.
    Seniors ladies singles O35.
    Seniors Open singles O40.
    Juniors singles boys U18 - U14 - U12.
    Juniors singles girls U18 - U14 - U12​.
  • "players night" van 18:00 tot 24:00 uur. (ook voor familieleden of vrienden)
  • prijsuitreiking vanaf: 18:00 uur van de senior and junior klasses.
Ik kom zelf uit in de categorie Seniors Open singles O40, met in totaal 16 inschrijvingen en verdeeld over 5 poules. Het is voor mij de eerste keer. Het zal mij benieuwen hoe ik het er af ga brengen.

Om het e.a. te kunnen volgen, klik dan op de volgende link:

 ISBO Speedminton Dutch Open 2014

Mijn wedstrijdschema, klik hier voor de link.

Wordt vervolgd.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen