zondag 23 maart 2014

Toernooi Redeoss Delft van 22 maart 2014

Sporthal "De Brasserkade" in Delft was op zaterdag 22 maart weer het strijdtoneel van de Aangepaste badmintonners. Door Redeoss Delft, afdeling badminton werd dit toernooi georganiseerd. Het zat prima in elkaar en uiteindelijk was alles op tijd klaar.
In de categorieën "rolstoel en staand" werden de diverse partijen afgewerkt.
In de pouleronde van de staanders speelde ik zelf leuke partijen die door mij winnend werd afgesloten. Wat mij wel opviel is dat het niveau van de spelers steeds beter begint te worden. Ik speelde tegen Tomeck Nijland en Fabian Franssen ( België). Dit zijn spelers die potentieel hebben om mij straks van de baan te slaan.
In de kruisfinales speelde ik tegen Guus Maassen. Ik merkte dat Guus die dag niet in zijn beste doen was, ook nu won ik deze partij in twee sets.
In de finale was het weer een ouderwetse Nederland-België. Ik speelde de finale tegen Bob Biesmans. Deze partij was niet de eerste keer dat wij tegen elkaar speelden. Ik ken langzamerhand de sterke en zwakke punten van Bob.
Door Bob stevig onder druk te houden wist ik in twee sets de overwinning naar mij toe te trekken. Ook dank aan Annie van Daal, die mij gedurende de partij weer van nuttige tips wist te voorzien.

In het mannendubbel ging het allemaal niet erg soepel. 1e twee partijen in drie sets en de laatste partij in twee sets. Wij ( Guus en ik) hebben wel alles gewonnen, maar echt met overtuiging is dit niet gegaan.

Redeoss, bedankt voor de organisatie!

Link naar het fotoalbum


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen