zaterdag 8 maart 2014

Carlton Nederlands Veteranen kampioenschap 2014

Dit weekend, zaterdag 8 en zondag 9 maart, organiseert BC Amersfoort in samenwerking met Badminton Nederland voor de negende maal het Carlton NVK in Amersfoort. Het aantal deelnemers
groeide de afgelopen jaren van zo'n 90 naar 145.
Ik heb vandaag de eer gehad om aan dit NK voor veteranen deel te mogen nemen. Vooraf had ik geen enkele illusie om een ronde verder te komen. Ik was mij ervan bewust dat alle deelnemers hoog in de Nederlandse Badminton competitie spelen, dan wel hebben gespeeld.
Kijk maar eens naar de namen op de deelnemerslijst.
Ik had mij ingeschreven in de categorie 50+. Mijn wedstrijd heb ik gespeeld tegen Hans Rolvink ( op dit moment speler in de Hoofdklasse).
Uiteraard was ik geen partij, maar ik heb toch nog in de twee sets zelf een totaal van 11 punten kunnen bemachtigen. Al met al weer een fantastische ervaring rijker.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen