vrijdag 3 januari 2014

RTL5, 112 Noodoproep, de echte verhalen!!

Ik ben in juli 2013 geïnterviewd voor het programma 112 Noodoproep: De Echte Verhalen.
Ik heb tijdens dit interview mijn verhaal verteld wat mij is overkomen in november 2000.
De mensen die het interview afnamen waren van het begin onder de indruk van het verhaal. Naast mijn verhaal wordt het in beeld gebracht met nagespeelde situaties.
Op maandag 6 januari 2014 worden de uitzendingen gestart, ik heb de eer gekregen om in de allereerste uitzending mijn verhaal te doen.

Ik heb inmiddels bericht gekregen van RTL5 dat mijn verhaal op maandag 6 januari 2014 wordt uitgezonden.
Om 20.00 uur wordt een gecensureerde versie uitgezonden ( dit wordt gedaan omdat rond dat tijdstip nog jonge kijkers wakker zijn).
Later op de avond ( na 22.00 uur) op dezelfde dag wordt de aflevering nog een keer uitgezonden, maar dan in de ongecensureerde versie! Tijdstippen zijn op dit moment helaas nog niet bekend.
Zodra het e.a. in een TV-gids vermeld staat, probeer ik hiervan melding te maken.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen