vrijdag 29 november 2013

Verlenen van medewerking aan de Grote Clubactie 2013.

Door de "Broekhuisgroep" en met name de Opel dealer in Arnhem, werd mij gevraagd om op dinsdag 10 december 2013 een presentatie te verzorgen. Ik zal hier mijn persoonlijke verhaal vertellen. Het zal het verhaal zijn van mijn van ongeval, revalidatie tot en met het moment dat ik mocht spelen op het Wereld Kampioenschap aangepast Badminton 2013.


Doordat Opel Nederland in 2013 wederom zijn naam heeft verbonden aan de grote Clubactie wil de Broekhuis groep middels mijn presentatie duidelijk maken dat het niet altijd vanzelfsprekend is om Top(sport) te bedrijven na een heftig ongeval. De link wordt gelegd met de vele vrijwilligers, sporters, verenigingen die in moeilijke economische tijden hun hoofd van hun vereniging boven water proberen te houden.
Leuke uitdaging, heb er zin in!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen