zaterdag 12 oktober 2013

Voorbereidingen voor de Paragames van 13 oktober 2013

Vandaag in Amersfoort een interessante baantraining gehad. Gedurende een uur of twee kunnen werken aan mijn slagvastheid en vaste patronen. Een goede opsteker richting de Paragames die ik morgen ( zondag 13 oktober 2013) in Breda ga spelen.



Nadat ik dit had ondergaan, ging ik op weg naar het Topsportcentrum in Almere. Deze week wordt hier de Yonex Dutch Open gespeeld. Ik heb mooie partijen gezien. Tevens heb ik de afscheidswedstrijd van Dicky Palyama mogen bekijken. Hij speelde deze partij tegen een andere badmintonicoon, Peter Gade. Leuke partij met veel humor. En Dicky kreeg zijn afscheid die hij verdiende.



Vandaag waren er vele ingrediƫnten aanwezig die mij helpen om op de komende Wereldkampioenschappen Aangepast Badminton, het maximale er uit te halen.
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen