dinsdag 8 oktober 2013

Presentatie op basisschool "Bargeweide" Eefde

De Kinderboekenweek heeft jaarlijks een ander thema. In 2013 is het thema Sport en Spel met als motto: Klaar voor de start! Sporten brengt overwinningen, nederlagen, hoogte- en dieptepunten. Sporten is spannend, leerzaam en het vormt ons deels tot wie we zijn. Dit levert stof tot mooie verhalen, die zelfs de minder frequente lezer zullen boeien.

Ik werd door Geke Jonkbloed, leerkracht van de basisschool "Bargeweide" uit Eefde, benaderd om in die week eens iets vertellen over mijn weg richting het Wereld Kampioenschap Aangepast Badminton.
Ik wilde hier wel wat over kwijt. Ik heb vandaag, dinsdag 8 oktober 2013, in groep 8 van de eerder genoemde school mijn verhaal verteld. Ik vond het een bijzonder plezierige ervaring. Kinderen waren bijzonder geïnteresseerd in het verhaal en bleven tot het eind toe aandachtig luisteren. Zij stelden ook af en toe bijzonder scherpe vragen.
Ik heb verder met de klas en de leerkracht ( Geke Jonkbloed) de afspraak gemaakt dat ik een keer hun gymles ga verzorgen. En uiteraard zal dan de kennismaking met het badminton het doel van de les zijn.

Hier de link naar de video presentatie die de kinderen hebben gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen