zondag 6 oktober 2013

Ook de Ulftse BC verleent medewerking aan mijn WK voorbereiding

De Ulftse Badminton club verleent haar medewerking aan mijn voorbereidingen richting het Wereldkampioenschap Aangepast Badminton. Ik heb de hoofdtrainer, Fred Besselink, gevraagd of er mogelijkheden waren om mij gedurende een aantal weken wedstrijdscherp te krijgen.
Ik kreeg het aanbod gekregen om op de vrijdagavond te trainen met de spelers van voornamelijk de selectie van de Ulftse BC.  Ook hier is bijzonder veel kwaliteit om mij in de komende weken wedstrijdscherp te krijgen.
Op dit moment zijn de spelers te vinden in o.a. de 2e en 3e divisie. M.a.w. ik heb hier veel leermomenten te verwerken gekregen.
Op vrijdag 4 oktober, heb ik mijn eerste trainingsmoment in Ulft gehad. Ik moet zeggen, de spelers en speelsters hebben mij behoorlijk het vuur aan de schenen gelegd. Ik kwam moe maar met een voldaan gevoel de baan af. Ik heb echt het idee dat ik hier wat mee ga opschieten.


Ik ben daarom deze vereniging en in het bijzonder, Fred Besselink, maar ook de spelers/speelsters van de Ulftse BC, dankbaar dat ik hier de kans krijg om mij gedurende een aantal weken te verbeteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen