zondag 20 oktober 2013

Nog twee weken voordat het WK daadwerkelijk gaat beginnen!!

Nog maar twee weken en dan is het zover. Van 04 november t/m 10 november zal ik gaan deelnemen aan het Wereld Kampioenschap aangepast Badminton. Dit WK wordt gehouden in Dortmund,Helmut-K├Ârnig-Halle ( gelegen naast het stadion van Borussia Dortmund. Ik zal in de z.g. categorie staander SL3 zowel in het herenenkel als in de mannendubbel mijn opwachting gaan maken. In de mannendubbel zal ik gaan samen spelen met de nationaal Belgisch kampioen, Bob Biesmans.
De Nederlandse WK ploeg bestaat uit de volgende spelers, Ilse van de Burgwal ( huidige Wereldkampioene in de categorie WH2), Inge en Timo Bakker, Jordy Brouwer von Gonzenbach, Willy Weijers. Deze spelers staan onder leiding van de bondscoach, Annie van Daal.
Alle spelers hebben al menige uren op de baan staan. De komende dagen zal gewerkt worden om de puntjes op de "i" te zetten. En dan zullen wij er klaar voor moeten zijn. Onderdeel van voorbereidingen is ook door het Badminton Nederland ter beschikking gestelde kledingpakket.
Ik zal mij vooral in de teampresentatie en het herenenkel gaan vertonen in het oranje (foto boven). Ik zal mijn mannendubbel in de kleur zwart ( foto hieronder) gaan spelen, gelijk aan mijn Belgische medespeler, Bob Biesmans.
Ik wens alle spelers heel veel succes en hoop dat enkele medailles naar Nederland worden gebracht.
Wie mij gedurende het toernooi wil volgen, kijk dan op mijn weblog, http://aangepastbadminton.blogspot.com. Via deze weblog zal regelmatig een update worden gegeven omtrent mijn verrichtingen en die van mijn ploeggenoten.
Dit alles wordt wel onder voorbehoud gemaakt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen