vrijdag 21 juni 2013

Voorbereiding toernooi BC Bever in Rijen

Vandaag, vrijdag 21 juni, mocht ik een training ondergaan van de gerenommeerde badminton trainer/coach Fred Besselink. Fred is trainer van de Ulftse Badmintonclub.
In het ruime uur dat ik de training kreeg, werd ik gewezen op een aantal technische aspecten in mijn spel die niet feilloos waren. Ik wist het wel, uiteraard heb ik dit wel van meer kanten gehoord, maar Fred wist mij hier weer een andere kijk op te geven. En nu willen de lezers van deze weblog zeker weten wat de pijnpunten zijn. Ik zou zeggen, kom daar maar eens achter op het moment dat ik tegenover je sta.
Ik ben er in ieder geval weer wijzer van geworden en ga er zeker wat mee doen. Op uitnodiging van Fred mag ik de volgende week weer komen meetrainen. Fred, bedankt voor de uitnodiging, uiteraard ga ik op je aanbod in!
Ook Tessa Reuling en Jacco Vromen bedankt voor jullie medewerking!!

Ik hoop in ieder geval in Rijen weer een goed resultaat neer te zetten.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen