zondag 2 juni 2013

Ulftse BC Seniorentoernooi (3-6-8-9) 2-6-2013

Vandaag het senioren toernooi gespeeld in Ulft. Dit toernooi werd georganiseerd door de Ulftse BC. Zij spelen en trainen normaal gesproken in Sporthal "de IJsselweide".
Door mijn blessure aan de knie had ik uit voorzorg mijn enkelspel laten schieten. Samen met mijn dubbel partner  Thimo van Haeren ben ik de strijd aangegaan in de categorie HD9. Onze eerste partij wonnen wij redelijk eenvoudig, dit ondanks dat wij nog niet op elkaar ingespeeld waren. Wij waren ons ook ervan bewust dat de 2e partij van een heel ander kaliber zou zijn. Wij moesten spelen tegen het eerste geplaatste heren koppel, Charles Lautenbach [1] en  Robert Ratgers .
De eerste game was behoorlijk dramatisch en kwamen er niet echt aan te pas. Wij wisten wel waar de pijn punten lagen. In de 2e game werd het een echte partij, helaas verloren wij deze game nipt.
Kortom, 2 wedstrijden in de poule gespeeld, waarvan 1 verloren en 1 gewonnen. Alleen de eerste in de poule ging door om vervolgens de finale te spelen. Helaas moesten wij onze koffers pakken en de terug reis weer aanvangen.

Wat voor mij belangrijker was, was het feit dat ik vol kon spelen. Ik voelde ik geen enkele belemmering in de knie, ik hoefde dus niet met de rem erop te spelen. Fantastisch gevoel!!
Tevens heb ik van Fred Besselink een uitnodiging gekregen om eens te trainen bij de Ulftse BC. Ik ga hier zeker gebruik van maken.
Nog 1 toernooi te gaan, n.l. het Aangepast Toernooi in Rijen, georganiseerd door BC Bever. Voor degene die zich nog niet hebben ingeschreven, klik hier om in te schrijven.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen