zaterdag 8 juni 2013

Photoshoot Otto Bock

Vrijdag 7 juni 2013 was ik op uitnodiging van de Firma Otto Bock in Lommel ( België). Die dag stond een photoshoot gepland voor een product van Otto Bock die nieuw in de markt wordt gezet. Dit nieuwe product zal o.a. in Azië en Rusland op de markt komen en mij hebben zij hiervoor gevraagd om dit te ondersteunen c.q. te promoten. fantastisch toch!!
Ik was nog nooit in dit plaatsje geweest, maar na vandaag begrijp ik wel waarom de mensen in Lommel trots zijn op hun stad en waarom de toeristen hier massaal naar toe komen. Wat een fantastische omgeving. Ook dit was een reden om juist hier de photoshoot te houden. Op een relatieve kort afstanden zijn diverse bezienswaardigheden te bewonderen en deze bezienswaardigheden vormden dan ook het decor van de meer dan 3000 gemaakte foto's.

Ik zal hieronder een globaal overzicht geven van aantal plekken waar de foto's zijn gemaakt:
- Gemeentehuis van Lommel.
- Zandwinning in Lommel
- Blauwe kei in Lommel 
- Bailleybrug in Mol-Postel
- De Sahara te Lommel
- Mijn fotoalbum van deze photoshoot ( dit album wordt t.z.t. aangevuld met foto's die gemaakt zijn door de fotograaf).

Het was al met al een hele mooie en geweldige ervaring. En ik vind het een eer om straks in de brochures te staan die over een groot gedeelte van de wereld worden verspreid!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen