zaterdag 1 juni 2013

Een rondje joggen zonder onderweg hoeven te stoppen!!


Omdat het badminton seizoen (qua trainingen) bijna ten einde is, is het toch wel noodzakelijk in vorm te blijven voor de komende toernooien ( 2 juni UBC, Ulft en 22 juni 2013 toernooi in Rijen). Tevens heb ik de training van vandaag bewust gebruikt om eens te kijken hoe het mijn knie is gesteld. De afgelopen dagen merkte ik dat de knie minder gevoelig was geworden. Dit met dank aan o.a. de sportarts van Papendal, fysiotherapeut van Otto Bock en de acupuncturist ter Horst
Ik heb vervolgens weer mijn rondje van ongeveer 1 km gelopen. Het was vandaag de eerste keer dat ik deze ronde, zonder te stoppen, kon volbrengen. Klik hier voor het overzicht.
Tevens heb ik wat kracht en snelheid oefeningen gedaan in de achtertuin. Ik kan tot op heden niet zeggen dat ik ontevreden ben over het resultaat. Knie heeft zich goed gehouden en de passen van voor- naar achteren gaan steeds meer op de automatische piloot. Kortom, een goed gevoel voor vandaag.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen