vrijdag 17 mei 2013

TopSportLease als co-sponsor!!


MOBILITEIT NAAR SPORTSUCCES!!

"Je bent geconcentreerd en gedisciplineerd bezig. Dag in dag uit. Je zoekt vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Zodat je elk moment van de dag in de auto kan stappen. ‘s Ochtends voor dag en dauw of midden in de nacht. Van en naar je vaste trainingsstek of een nieuwe wedstrijdlocatie. Vaak alleen en soms samen met je sportmaatjes. En niet te vergeten je sportattributen. Natuurlijk laat je jouw ouders, trainer of coach af en toe graag chauffeuren, zodat jij je mentaal voorbereidt op de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. En dat allemaal voor dat ene meest succesvolle en onvergetelijke moment in je leven : DIE GOUDEN PLAK OF HET KAMPIOENSCHAP!"


Hiermee opent de site van de Topsportlease. Ik ben blij dat deze organisatie mij wil bijstaan en mij een kans geeft om mijzelf nog meer te ontwikkelen als (top)sporter in het Aangepast Badminton. Ik hoop dat ik hen niet zal teleurstellen en zal alles doen om het maximale uit mijn sport carrière te halen.
Langs deze weg bedank alle personen die dit mede mogelijk hebben gemaakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen