zaterdag 2 maart 2013

Het spelen van het Gluttel toernooi 2013 op een sportblade!!

Gisteren, vrijdag 1 maart 2013, heb ik bij Orthopedie techniek "De Hoogstraat" mijn nieuwe sportprothese in ontvangst mogen nemen.
Gedurende de gehele ochtend en deel van de middag werd besteed aan de uitlijning en afstelling van de "Blade".
Vandaag, zaterdag 2 maart, was het zover. Ik nam de "Blade" op een manier in gebruik die bij dit topmodel past, n.l. met deze sportblade de strijd aanbinden op een sterk bezet badminton toernooi.
Het toernooi waar het thema gezelligheid en badminton centraal staat, is het bekende "Gluttel toernooi". Plaats van handeling was op het terrein van de universiteit Twente in Enschede. Het e.a. was georganiseerd door badmintonvereniging "DIOK".
Ik had mij ingeschreven in zowel het enkel als het herendubbel.
In het enkel moest ik spelen tegen een jeugdig talent. Ik kon tegen dit talent aardig meekomen ( 22-20 en 21-19), maar ik moest uiteindelijk in 2 sets het onderspit delven. Ik heb wel een goede wedstrijd kunnen spelen waarbij ik mijn "Blade" aardig heb kunnen testen.
In het herendubbel speelde ik met een partner die ik toegewezen heb gekregen. Ondanks dat wij voor de 1e keer met elkaar speelden, speelden wij een goede pot. Helaas leverde ons dit geen overwinning op ( 23-21 en 21-19). Maar het leverde mij weer behoorlijk wat ervaring op.
Al met al was het weer een bijzondere informatieve en sportieve dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen