vrijdag 15 maart 2013

Drukke media week

Hoe een berichtje op mijn weblog, het e.a. teweeg kan brengen.
Gedurende de week ben ik benaderd door diverse media. Dagblad "De Stentor", TV Gelderland en als laatste  SBS6 ( Hart van Nederland).
In Dagblad "de Stentor" werd door de betreffende verslaggever ( Wim Meuleman) een mooi treffend stuk geschreven.
Verder heb ik net een interview met de bijbehorende beelden achter de rug van het SBS6 programma "Hart van Nederland". Deze opnamen zijn gemaakt in sporthal "De Kei", Warnsveld. De beheerder van deze sporthal was zo vriendelijk om een gedeelte van de zaal ter beschikking te stellen. Waarvoor dank. Als tegenspeler gedurende het spel, heb ik Peter Oosterhoff bereid gevonden om een shuttle tegen mij te slaan. De uitzending staat voor vanavond 22.30 uur gepland. Ben benieuwd.

Als laatste staat het interview met de bijbehorende opnames van TV Gelderland gepland. Zij komen tussen 20.00 uur en 22.00 uur filmopnamen maken tijdens mijn vrijdagavond training bij badminton vereniging "de Salvoers" in de sporthal de Kei Warnsveld. Onbekend is wanneer dit interview wordt uitgezonden.

O ja, waar ging het ook allemaal weer om?
Als eerste badminton speler, het spelletje beoefenen met een "Blade".



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen