donderdag 28 februari 2013

Jeugd van BV Doesburg gaat verder!!

Vandaag heb ik als trainer afscheid genomen van de jeugd van de BV Doesburg. Dit heb ik noodgedwongen moeten doen ivm de drukke werkzaamheden. Ik heb gedurende 2 jaar een leuke en leerzame periode gehad. Ik heb in deze tijd de jeugd zien groeien, in zowel lengte als speler.
De jeugd, had onder leiding van de overige trainers, een leuk afscheidscadeau voor mij in elkaar gezet. In het kader van "badminton op muziek" hebben zij en de jeugd een leuke dans voor mij in elkaar gezet en uitgevoerd. Het was in 1 woord "fantastisch". Ik heb hier bijzonder van genoten. Ook bedank ik de andere trainers, Jan-Maarten, Indra, Peter en Femke.  Allemaal bedankt hiervoor.

Klik hier voor een volledig foto/video overzicht.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen