zondag 10 februari 2013

Aan de slag bij de Stichting Badminton Promotie Oost.

Een aantal weken ben ik benaderd om mede de trainingen te verzorgen bij de Stichting Badminton Promotie Oost.
Ik ben bijzonder blij dat zij mij hiervoor gevraagd hebben, dit stelt mij weer in staat nieuwe inzichten te verkrijgen en ervaringen op te doen binnen het trainersvak. 

De trainingen zijn bedoeld om de talenten in de regio in staat te stellen extra trainingsfaciliteiten aan te bieden. 

De opzet van de trainingen is als volgt: er wordt getraind in drie sessies van 9 of 10 trainingen. 
Voor elke sessie zullen de spelers maar ook alle verenigingen in de regio Oost bericht krijgen over de volgende sessie die wordt georganiseerd. 
In overleg met trainers wordt dan besloten of de desbetreffende speler wordt toegelaten.


Zaterdag 9 februari 2013 was het dan zover. Ik heb de eerste training aan de eerder genoemde talenten kunnen verzorgen. Het was een verademing om te merken hoe gemotiveerd deze talenten zijn. De twee uur durende training was dan ook in een mum van de tijd voorbij.
Ook zijn er bij deze talenten nog wel wat aandachtspunten. Het is wel bijzonder om te zien dat zij bij, hoe klein de aanwijzingen ook, deze gelijk oppakken en meenemen in hun spel.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen