zaterdag 19 januari 2013

Update herenteam Poona 1

Vrijdag 18 januari 2013 konden wij weer eens onze krachten meten op het badmintonveld. Ons team bestond die dag uit Frits, Edwin, Frans en Eddy.
Deze dag moesten wij de strijd aanbinden tegen de koploper op dat moment, LBC'72 uit Lichtenvoorde. In ieder geval maakte ik voor mijzelf geen enkele illusie. Ik wilde een lekker partijtje slaan en hopen dat wij als team toch wel wat tegenstand konden bieden.
In mijn enkelspel kon ik in de eerste set aardig meekomen, stand 1e set was uiteindelijk 22-20. In de 2e set had ik wat meer moeite om het spel onder controle te krijgen, het werd in deze set 21-15. Al met al was ik niet ontevreden met deze stand. Ik kon mijn tegenstander, door hem zoveel onder druk te houden, niet zijn eigen spel laten spelen.
Nadat alle teamleden hun enkel hadden gespeeld was de stand weer gelijk 2-2.
Vervolgens werden de dubbels gespeeld. Verrassend won ik al mijn dubbels. Alles klopte gewoon en allemaal in twee sets. Mijn eerste dubbel ik samen met Frans. Omdat Frans inviel, speelde ik voor de eerste keer met hem. Het ging fantastisch!
De tweede dubbel speelde ik met Edwin. Met Edwin heb ik vaker samen gespeeld en zo richting het einde van het seizoen gaat de samenwerking steeds beter lopen.
Uiteindelijke uitslag van het gehele team, een sensationele overwinning van 6-2 op de koploper!

Met nog drie wedstrijden te gaan, schuiven wij langzaam maar gestaag richting de top van het klassement!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen