donderdag 3 januari 2013

Hulde aan Orthopedie-techniek "De Hoogstraat"

Hoe snel kan het gaan.
Gisteravond rond 21.00 uur brak ik mijn prothese. Nog geen 24 uur later is deze weer voor een deel inzetbaar.
Nadat ik mijn weblog had bijgewerkt, ontving ik rond 07.30 uur al het eerste bericht van de Orthopedie-techniek "De Hoogstraat". Zij waren zich daar rot geschrokken. Nadat ik onderweg was naar Apeldoorn, heb ik gelijk Utrecht gebeld. Ik kon omstreeks 11.30 uur daar terecht. Gelukkig bleek de schade mee te vallen. Zij hebben het daar weer vakkundig weten te hertsellen. Het enige wat ik even moet laten is vanavond spelen, dit komt overigens goed uit. De jeugd van Doesburg heeft een z.g. oliebollen toernooi, terwijl de recreanten van GBC Poona een slottoernooi spelen.
Al met al is het dan toch nog goed gekomen. Het toernooi van aankomende zaterdag is niet in gevaar gekomen.
Het kapotte onderdeel wordt door "De Hoogstraat" voor nader onderzoek opgestuurd naar de betreffende fabrikant.

Nogmaals, Orthopedie-techniek "De Hoogstraat", hulde voor het snelle reageren. Het lijkt wel een formule 1 pitsstop!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen