zondag 28 oktober 2012

Het 2e Aangepaste toernooi in Beek ( OLAK 2012)

Het afgelopen weekend, 27 en 28 oktober 2012, heb ik in het mooie Limburgse plaatsje Beek het toernooi van de OLAK gespeeld. Op zaterdag 27 oktober zijn alle enkel partijen afgewerkt.
Bij aankomst bleek dat de organisatie het gehele wedstrijd schema moest herzien, dit ivm een aantal afmeldingen. Uiteindelijk hebben zij toch nog twee poules weten samen te stellen. Ik heb alle wedstrijden in de poules weten te winnen. De finale heb ik met winst weten af te sluiten, dus mijn eerste gouden plak heb ik die dag weten binnen te halen.
De zondag stond in het teken van het spelen van het gemengd dubbel en de herendubbels.
In het gemengd dubbel heb ik samen met Carmen van Kester de 1e plaats weten te behalen. Ook in het herendubbel heb ik een 1e plaats weten te behalen, dit met Guus Maassen.
Het was weer een productief weekendje met wederom drie gouden plakken!!

Ik was ook blij dat een totaal onbekend persoon de weg naar het Aangepast Badminton had gevonden. Deze man, Leon Frissen, is een welkome aanwinst binnen deze tak van badminton. Hij heeft er in ieder geval er voor gezorgd dat het e.a. niet zomaar is aan komen waaien.

Link naar het foto-album OLAK 2012

1 opmerking:

  1. Hoi Eddy,
    Ik heb er ook van genoten, en heb voornemens om deze toernooien vaker te spelen. En ja, je krijgt het niet voor niks.

    gr. Leon

    BeantwoordenVerwijderen