woensdag 12 september 2012

Druk weekend badminton!!

Het komend weekend wordt een bijzonder druk sportief weekend.
Vrijdag 14 september 2012 speel ik om het Nederlands Politiekampioenschap badminton in Amsterdam. Ik speel hier het enkelspel en het herendubbel samen met Guus Maassen.
Ik heb gezien dat ik de laatste wedstrijd pas om 18.30 uur moet spelen.
Hier de link naar de toernooiplanner




Op zaterdag 15 september 2012 reis ik af naar Gronsveld. Hier organiseert MGS Maastricht een altijd gezellig maar sterk bezet toernooi. Dit keer zal een aantal buitenlandse spelers deel nemen aan dit toernooi. Deze spelers komen uit Duitsland en Belgie.
Ook hier zal de laatste wedstrijd pas om 17.30 uur worden gespeeld. En wanneer de laatste wedstrijd is gespeeld de daarbij behorende prijsuitreiking, zal het weer een latertje worden wanneer ik weer huiswaarts kan keren.
Hier de link naar de toernooiplanner


Nog maar net bekomen van de afgelopen twee dagen, kan ik op zondag 16 september 2012 voor de 1e competitie wedstrijd met het herenteam aantreden tegen het herenteam van Thuve 1. Ook dit is weer nieuw voor mij, spelen in het herenteam.

Kortom, het is even een druk weekend. Ik hoop dat ik gedurende deze dagen een goed resultaat kan neerzetten.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen