vrijdag 14 september 2012

1e prijs van het seizoen is binnen!!!

Vandaag zijn in Amsterdam de Nederlandse Politie kampioenschappen badminton gespeeld. Ik heb mij ingeschreven voor zowel het herendubbel als het herenenkel (categorie D.). In het herendubbel speel ik ook hier samen met Guus Maassen.
In het herendubbel kwam wij er niet echt aan te pas. Weliswaar wisten wij door te dringen tot de strijd om de 3e en 4e plaats, maar wisten helaas geen beslag te leggen op de 3e plaats. Vooral in de poule wedstrijden waren er van onze kant te veel fouten. Eigenlijk te graag en te gauw willen scoren was het grootste probleem.
In het enkelspel ging het daarintegen veel beter. In de eerste wedstrijd gaf de speler na enige tijd op, dit zonder een aanwijsbare reden.
In de tweede wedstrijd moest het dan maar gebeuren, en het gebeurde dan ook. Deze speler moest opgeven omdathij niet meer kon volhouden en moest uiteindelijk de strijd staken.

M.a.w.
Ik ben de nieuwe Nederlandse politiekampioen 2012 in de categorie D, herenenkel!!

Uiteraard ben ik bijzonder blij, maar ik had liever gehad dat de partijen gewoon uitgespeeld werden.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen